.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مطهری : امیدی به استعفا یا عزل کردان نیست
اگر احمدی‌نژاد طی چند ماه آینده در عمل نشان دهد که نقص‌هایی که در روش مدیریتش وجود دارد را اصلاح کرده، این احتمال وجود دارد که اصول‌گرایان در انتخابات پیش رو بر روی وی اجماع کنند...
مطهری : امیدی به استعفا یا عزل کردان نیست

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی می‌گوید: «قطعاً اگر وزیر کشور استعفا بدهد بهتر از آن است که او را استیضاح کنیم؛ اما طبق گفته برخی نمایندگان که طی این مدت با رئیس‌جمهور جلساتی داشته‌اند، امیدی به استعفا یا عزل کردان وجود ندارد».

علی مطهری، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار پارلمانی آفتاب، با اشاره به طرح استیضاح وزیر کشور که در آخرین روز کاری مجلس، پیش از تعطیلات یک‌هفته‌ای آن تقدیم هیأت رئیسه مجلس شد، گفت: «هیأت رئیسه طبق آیین‌نامه موظف است که در اولین جلسه علنی بعد از تعطیلات طرح استیضاح را اعلام وصول کند».

مطهری عنوان کرد: «درخواست ما این بود که در جلسه چهارشنبه هفته گذشته استیضاح قرائت نشود چرا که در این صورت می‌بایست ظرف مدت 10 روز استیضاح انجام می‌شد و ممکن بود آثار منفی داشته باشد، لذا این کار به یکشنبه بعد از تعطیلات موکول شد».

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، همچنین این تأخیر در اعلام وصول استیضاح علی کردان را فرصتی برای دولت جهت عزل یا استعفای وزیر کشور دانست و گفت: «رایزنی‌هایی به طور پراکنده طی این مدتن با دولت شده‌، اما به نتیجه نرسیده است».

مطهری گفت: «به طور مثال من از آقای «آقا تهرانی»، نتیجه جلسه‌شان با رئیس‌جمهور را جویا شدم که ایشان عنوان کرد که امیدی به استعفا یا عزل کردان وجود ندارد».

نماینده اصول‌گرای مردم تهران، همچنین درباره شروطی که وی پیش از این جهت حمایت از احمدی‌نژاد در دهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری مطرح کرده بود گفت: «اگر احمدی‌نژاد طی چند ماه آینده در عمل نشان دهد که نقص‌هایی که در روش مدیریتش وجود دارد را اصلاح کرده، این احتمال وجود دارد که اصول‌گرایان در انتخابات پیش رو بر روی وی اجماع کنند».

نماینده مردم تهران، اعتماد به نفس، عشق به خدمت‌رسانی و همچنین فعال بودن را از ویژگی‌های مثبت احمدی‌نژاد برشمرد و افزود: «ایشان در این چهار سال تجربه خوبی دارد لذا امکان اجماع بر روی وی وجود دارد البته مشروط به اینکه نواقص مدیریتی خود را رفع کند».

مطهری در پایان این گفت‌وگو، سخن گفتن در مورد احتمال چرخش و انتقال قدرت را در دوره آتی انتخابات زود دانست.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.046 seconds.